Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Budapest Airport (BA) privatizációs szerződését csak a felek közös megegyezésével lehet nyilvánosságra hozni, ahogy az a privatizációs szerződéseknél általában is szokásos, így a BA nem adott ki közleményt a reptér privatizációs szerződésének nyilvánosságra hozatalával kapcsolatban - közölte Hardy Mihály, a BA kommunikációs igazgatója szerdán az MTI-vel.
A Budapest Airport elfogadja, hogy a privatizációs szerződések közérdekű információknak számítanak, ugyanakkor azt kéri a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőtől, hogy ne legyenek teljesen nyilvánosak - adta hírül szerda délután az Index, azt is közölve, hogy a reptér jogi lépéseket is kilátásba helyezett arra az esetre, ha nem csak azoknak adják ki a szerződéseket, akik írásban kérik tőlük.
Hardy Mihály, a BA kommunikációs igazgatója az MTI-nek elmondta: ilyen tartalmú közleményt nem adott ki a Budapest Airport. A BA elvi álláspontja az, hogy a reptér privatizációs szerződését csak a felek közös megegyezésével lehet nyilvánosságra hozni, ahogy az a privatizációs szerződéseknél általában is szokásos - tette hozzá a kommunikációs igazgató.
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. pénteken hozta nyilvánosságra a Budapest Airport Zrt. privatizációja során kötött szerződések másolatait. A vagyonkezelő közleményében azt írta: azzal, hogy a szerződéseket elérhetővé teszi hivatalos honlapján, biztosítja a transzparenciát és eleget tesz tájékoztatási kötelezettségének is.
Az MNV honlapján a 2005-ös részvény adásvételi megállapodás mellett megtekinthető annak kiegészítése, a részvényesi megállapodás és annak kiegészítése, valamint ezek későbbi módosítása. A több száz oldalas dokumentum része az ugyancsak 2005-ös vagyonkezelési és az eszköz adásvételi szerződés.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.