Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Tíz százalékkal csökkentek a tavalyi második félévben a mobiltelefon-hívások árai Csehországban, 2007 óta pedig kétharmadával csökkentek a hívásdíjak.
Átlagban tíz százalékkal csökkentek a mobiltelefon-hívások árai a tavalyi év második felében éves szinten Csehországban - jelentette be Pavel Dvorák, a Cseh Telekommunikációs Hivatal (CTÚ) igazgatója egy szakmai konferencián kedden Prágában. "Az egyperces hívás átlagára 2,51 korona volt" - közölte Dvorák. Leszögezte: nem az egyes mobilszolgáltatók katalógusaiban szereplő árakról, hanem a hívások valódi árairól van szó. Szerinte a cégeknek az egyperces hívás átlagban 23 százalékkal volt olcsóbb, mint 2010 második felében. A lakossági átlagár percenként 2,94 korona volt.
A CTU kimutatásából kitűnik, hogy 2007 óta, tehát az utóbbi öt év alatt majdnem kétharmaddal estek vissza a mobiltelefon-hívások átlagos árai Csehországban. Bár a CTÚ-t rengeteg bírálat éri, hogy Csehországban jóval drágább a mobiltelefon-hívás, mint más európai országokban, Dvorák szerint az Európai Bizottság által vezetett statisztikák egyértelműen azt jelzik, hogy a csehországi árak nagyjából megfelelnek az európai átlagnak.
Csehországban jelenleg három mobilszolgáltató működik. A legnagyobbnak, a T-Mobile-nak, amely a német Deutsche Telekom csoport tagja, tavaly nyolc százalékkal 26,84 milliárd koronára csökkentek éves összehasonlításban a bevételei. A társaság közlése szerint a visszaesés mögött alapvetően a mobilszolgáltatások árának csökkenése áll.
A T-Mobile ügyfeleinek száma a tavalyi évben két százalékkal 5,38 millióra esett vissza, de a cég így is megtartotta csehországi piacvezető szerepét. A másik legnagyobb mobilszolgáltató, a spanyol tulajdonban lévő Telefónica CR csoportba tartozó O2 társaság bevételei tavaly éves szinten 8,6 százalékkal csökkentek, és 26,13 milliárd koronát tettek ki. Az O2 előfizetőinek száma 103 ezerrel emelkedett, s elérte a 4,94 milliót. A harmadik, a legkisebb mobilszolgáltató társaság a brit többségi tulajdonban lévő Vodafone ügyfeleinek száma 139 ezerrel 3,31 millióra emelkedett. Tavalyi gazdasági eredményeit a Vodafone egyelőre nem hozta nyilvánosságra. Csehország területének több mint 80 százalékán már működik a 3G hálózat.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.
Disznóságok lehetnek az uniós költségvetés tervezetében, ha egyszer az ukránok bent lesznek az EU-ban, nem lehet majd őket kitenni onnan – mondta Orbán Viktor a Kossuth rádiónak.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.
El lehet-e ítélni valakit egy fiatal lány haláláért, ha az illető a tett időpontjában egy másik kontinensen ült a számítógépe előtt?