szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Váratlanul érte a telefonadó a direkt marketinges, telefonos közvélemény-kutató cégeket, illetve egyes call centereket, amelyek főtevékenységéhez elengedhetetlen a rendszeres telefonálás - írta csütörtöki számában a Napi Gazdaság.

Nem tartja szerencsésnek a telefonadó év közbeni bevezetését a Direkt Marketing Szövetség, a Magyarországon 4 milliárd forint forgalmat elérő szektorban többségében más területeken kevéssé alkalmazható dolgozók munkahelyei kerülhetnek veszélybe.

Piaci szereplők szerint a költségek már most elérik a bevétel 90 százalékát, a költségnövekedés így egyértelműen minőségromlást hoz majd, amelynek nyomán a megrendelők idővel olcsóbb és eredményesebb kommunikációs csatornák után nézhetnek - írta szakértőkre hivatkozva a Napi Gazdaság.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!