Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jóváhagyta a lengyel szenátus (a parlament felsőháza) az Európai Unió (EU) állandó euróövezeti válságkezelési mechanizmusáról (ESM) szóló törvény ratifikálását. A jogerőre való emelkedéshez már csak Bronislaw Komorowski elnök aláírása szükséges - olvasható a wnp.pl lengyel gazdasági honlapon.
A szenátus 50 támogató és 30 ellenszavazattal fogadta el szerda este az Európai Pénzügyi Stabilizációs Mechanizmus (EFSM) állandónak szánt utódáról, az Európai Stabilitási Mechanizmusról (ESM) szóló szerződést.
Az ESM létrehozásával az uniónak az volt a célja, hogy enyhítse a piaci nyomást az olyan eladósodott euróövezeti tagállamokon, mint például Görögország, valamint megelőzze a bajok átterjedését az övezet többi országaira. A vonatkozó euróövezeti kormányközi megállapodás szerint az ESM júliusban kezdi meg működését, s egy éven keresztül párhuzamosan működik az EFSM-nel.
A 2014 első feléig teljesen feltöltendő Európai Stabilitási Mechanizmus 500 milliárd eurós keretéhez átmenetileg - az ESM feltöltéséig - hozzászámítják az ideiglenes euróövezeti mentőalap 440 milliárd eurós keretéből az eddig még hitelként ki nem helyezett, rendelkezésre álló több mint 200 milliárd eurót, továbbá a második görög mentőprogramra szánt 102 milliárd eurót, amely az Európai Bizottság garanciakeretéből és az euróövezeti országok kétoldalú kölcsöneiből származik.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.