Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az MSZP szóvivője szerint minden adófizetőnek több mint százezer forintjába kerültek a Közgép Zrt.-nek az elmúlt években juttatott állami megbízások.
Török Zsolt kedden az MTI-nek azt mondta: az építőipari vállalat - egyedül vagy konzorciumban - nagyjából négyszázmilliárd forint állami megrendelést kapott, a Magyar Fejlesztési Banktól pedig 34 milliárd forint hitelhez jutott. Szavai szerint ez azt jelenti, hogy két év alatt "minden adófizetőre 111 ezer forint Közgép-adó jut".
Kitért arra is, hogy az Államadósság Kezelő Központ jelentése alapján májusban 438 milliárd forinttal nőtt a költségvetés adóssága. Az MSZP szóvivője azt mondta: ez azt jelenti, hogy a Fidesz vagy az adófizetők pénzéből "vagy az államadósság növekedéséből finanszírozza oligarcháit", miközben kis és közepes vállalkozások ezrei mennek csődbe.
Török Zsolt arra is emlékeztetett, hogy az MSZP olyan költségvetési módosító javaslatot készített, amely 331 milliárd forintot csoportosítana át munkahelyteremtésre és a gazdasági növekedés ösztönzésére, így felhasználnák több feleslegesnek ítélt "presztízsberuházás" költségeit, köztük olyanokét is, amelyeket a Közgép nyert el.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.