Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Összesen nettó 14,8 milliárd forintra becsüli a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a váci vasútállomás korszerűsítésének tervezését és kivitelezését, az annak megvalósítására kiírt nyílt közbeszerzési felhívásban, amely a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A tervek között szerepel egy új gyalogos peronaluljáró, egy gyalogos-kerékpáros aluljáró építése, és két darab 2x1 sávos közúti és közúti-gyalogos aluljáró felújítása. Az állomás épületet át kell alakítani, a peronok fölé több mint 6 ezer négyzetméternyi tető kerül, és meg kell építeni 347 P+R parkolóhelyet is.
Ajánlatot az a cég tehet, amelynek az utóbbi 3 évben vasútépítésből legalább nettó 12 milliárd forint volt az árbevétele.
A beruházás uniós támogatású, a KÖZOP Nyugati pályaudvar és csatlakozó vonalszakaszainak elővárosi célú fejlesztése projekt része.
Az ajánlatok benyújtási határideje október 25. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az értékelésnél 80 százalékot jelent az ár.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.