Tetszett a cikk?

A szolgáltatások terén az Uniqua, a kárrendezés szempontjából pedig a Signal vitte el a pálmát egy online szavazáson.

A biztositas.hu alkuszcég egy hónapig gyűjtötte a szavazatopkat, hogy megállapítsa, melyik biztosítóval a leginkább elégedettek az ügyfelek - adta hírül az azenpenzem.hu

A 27 ezer szavazat szerint a szolgáltatások terén a legjobb biztosító az Uniqa, majd az Allianz és a Signal következik. A kárrendezés területén a Signal munkájával a legelégedettebbek az ügyfelek, majd az Aegon és a Genertel következik.

A szolgáltatások alatt a szerződéskötést, a csekkek, számlák kiküldését, az ügyfélszolgálatok működését, a bónusz és egyéb igazolások kiadását, míg kárrendezés alatt az egyes károk ügyintézését és kárkifizetéseket értékelhették a biztosítottak.

A nyertes biztosítók 1-től 10-ig terjedő skálán 8 pont feletti elégedettségi mutatót értek el a szavazás során, de nem lehet panasza a többi mért társaságnak sem. A hazai biztosítók ugyanis átlagosan 7,9-es osztályzatot kaptak az ügyfelektől a szolgáltatási és 7,6-os osztályzatot a kárrendezési kategóriában. Ezek a magas elégedettségi értékek azt mutatják, hogy a lakosság alapvetően elégedett a hazai biztosítók által nyújtott szolgáltatásokkal.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!