Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Zene, gombnyomogatás, kéretlen reklámok. Ezek fogadják az ügyfeleket a bankok telefonos ügyfélszolgálatának útvesztőiben. A negatív példák mellett ugyanakkor akadnak pozitívak is - írja a Pénzkérdés blog.
A Pénzkérdés blog a Bankmonitor.hu-val közösen felmérést végzett, melynek során arra voltak kíváncsiak, hogy mennyire gördülékeny a bankoknál történő telefonos ügyintézés. Három dolgot vártak el a telefonos rendszerektől: a menü jól használható, egyértelmű és gyors legyen, hamar elintézhessék, amit kértek és korrekt, szakmailag helyes választ szerettek volna kapni a kérdéseikre. A felmérés során egy bonyolultabb és egy egyszerűbb kérdéssel tesztelték a banki ügyfélszolgálatokat, emellett egymást követő két napon is felhívták a bankokat kontroll változó gyanánt.
Az eredményekből egy felemás kép rajzolódik ki. Az Erste Bank például az első felmérésben szinte azonnal elvérzett, mivel majdnem 8 percnyi telefonálgatás után sem tudtak a blog szerkesztői banki munkatárshoz jutni. A legtöbb banknál azonban 3-4 gombnyomásra elérkeztek a keresett menüponthoz, bár addigra már a legtöbbször legalább egy perc eltelt a hívásból. Volt olyan bank, ahol a munkatárs jelentkezéséig ugyanazt a reklámot kétszer is végig kellett hallgatniuk. Az MKB Banknál azonban az ügyfélszolgálati munkatárs jelentkezéséig kevesebb mint egy perc telt el.
A kérdésekre adott válaszok esetében a munkatársak szakértelme több esetben is hagyott kívánnivalót maga után. Volt olyan hely, ahol "nem tudommal" válaszoltak, néhol pedig túlmagyaráztak a kérdésre adandó választ. Volt olyan bank ugyanakkor, például az FHB, ahol az ügyfélszolgálati munkatárs gyorsan és hatékonyan tudott választ adni a feltett kérdésre.
"Összességében azt mondhatjuk, hogy bár biztos lehetne fejleszteni még a bankok telefonos ügyfélszolgálatát, de belátható időn belül mindkét kérdésünkre általában megkaptuk a választ, még ha ez néha további segítségkérést, vagy újabb kapcsolást is igényelt az ügyfélszolgálat munkatársától" - zárja a felmérés ismertetését a Pénzkérdés blog.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Havonta 220 ezer forintot fizetett a család a kisfú elhelyezéséért a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.