Megjelent az új készpénztörvény! Milyen kötelezettségekkel kell számolniuk a cégeknek?
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Zene, gombnyomogatás, kéretlen reklámok. Ezek fogadják az ügyfeleket a bankok telefonos ügyfélszolgálatának útvesztőiben. A negatív példák mellett ugyanakkor akadnak pozitívak is - írja a Pénzkérdés blog.
A Pénzkérdés blog a Bankmonitor.hu-val közösen felmérést végzett, melynek során arra voltak kíváncsiak, hogy mennyire gördülékeny a bankoknál történő telefonos ügyintézés. Három dolgot vártak el a telefonos rendszerektől: a menü jól használható, egyértelmű és gyors legyen, hamar elintézhessék, amit kértek és korrekt, szakmailag helyes választ szerettek volna kapni a kérdéseikre. A felmérés során egy bonyolultabb és egy egyszerűbb kérdéssel tesztelték a banki ügyfélszolgálatokat, emellett egymást követő két napon is felhívták a bankokat kontroll változó gyanánt.
Az eredményekből egy felemás kép rajzolódik ki. Az Erste Bank például az első felmérésben szinte azonnal elvérzett, mivel majdnem 8 percnyi telefonálgatás után sem tudtak a blog szerkesztői banki munkatárshoz jutni. A legtöbb banknál azonban 3-4 gombnyomásra elérkeztek a keresett menüponthoz, bár addigra már a legtöbbször legalább egy perc eltelt a hívásból. Volt olyan bank, ahol a munkatárs jelentkezéséig ugyanazt a reklámot kétszer is végig kellett hallgatniuk. Az MKB Banknál azonban az ügyfélszolgálati munkatárs jelentkezéséig kevesebb mint egy perc telt el.
A kérdésekre adott válaszok esetében a munkatársak szakértelme több esetben is hagyott kívánnivalót maga után. Volt olyan hely, ahol "nem tudommal" válaszoltak, néhol pedig túlmagyaráztak a kérdésre adandó választ. Volt olyan bank ugyanakkor, például az FHB, ahol az ügyfélszolgálati munkatárs gyorsan és hatékonyan tudott választ adni a feltett kérdésre.
"Összességében azt mondhatjuk, hogy bár biztos lehetne fejleszteni még a bankok telefonos ügyfélszolgálatát, de belátható időn belül mindkét kérdésünkre általában megkaptuk a választ, még ha ez néha további segítségkérést, vagy újabb kapcsolást is igényelt az ügyfélszolgálat munkatársától" - zárja a felmérés ismertetését a Pénzkérdés blog.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei.
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány.
A miniszterelnök lánya szerint gyerekei magánéletét állítják célkeresztbe.
A lyuk beomlott, és maga alá temette a 17 éves Riccardo B.-t.
Úgy tudni, az Aeroflot Minszkből Moszkvába tartó járatát lőtték meg.