Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A németországi Frankfurtban egyre több régi irodát alakítanak át lakóingatlanná, mivel a dinamikusan növekvő városban hiány van lakásokból. Az irodapiac eközben lejtmenetbe kapcsolt, 15 százalék a kiadatlan irodák aránya.
Egyre több régi irodát alakítanak át lakóingatlanná Európa egyik legnagyobb pénzügyi központjában, a németországi Frankfurtban - írja a Bloomberg. A növekvő városban sok a kihasználatlan 60-as, 70-es évekbeli iroda, amelyet tulajdonosaik már nem kívánnak irodaként hasznosítani, és sok banknál elbocsátások is vannak - kevesebb irodára van szükségük -, ám egyes befektetők lakóingatlanná alakítják az értékes területen álló épületeket.
A lakóingatlan boom következtében az első félévben 13 százalékos volt az áremelkedés, a kiadatlan vagy eladatlan lakások aránya pedig mindössze 2,4 százalék volt. Európa legnagyobb gazdaságában az eurózóna perifériájából elmenekülő tőke is fűti az ingatlanpiacot.
A beruházók eközben nem mondtak az irodafejlesztésekről sem, az Európai Központ Bank (EKB) például két toronyirodát, összesen félmillió négyzetméter hasznos alapterülettel, építtet Frankfurtban. A frankfurti irodapiac bérlői ugyanakkor válogatósak: a városban jelenlévő rengeteg ügyvédi iroda és bank a magasabb színvonalú irodákat kedveli, míg ebből hiány van a városban, a régi irodákat pedig sokszor nem éri meg újfent irodának felújítani.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.