Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Számos kockázatot kell kezelnie a 75+75 buszra kiírt fővárosi tender győztesének, a VT-Transmannak, hogy nyereséges lehessen új közösségi közlekedési szolgáltatása - írja a keddi Világgazdaság.
A cikk erre vezeti vissza egyebek mellett azt, hogy a társaság a szolgáltatáshoz nem a legalacsonyabb ár, hanem a legalacsonyabb pénzügyi kockázat alapján választotta ki a legmegfelelőbbnek tartott járművet, a Mercedes Citarót.
A cég a karbantartással is mérsékelheti a kiadásait. A lap információi szerint a társaság maga javítja majd a 2013 tavaszán üzembe álló buszokat.
A VT-Transman azt is közölte: nem zárkózik el a nála jelentkező BKV-sofőrök felvételétől, dolgozóit azonban a saját szempontjai alapján választja ki, és fiatalok képzésére is készül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.