Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A fuvarozók szeretnék, ha megbízóik látnák, hogy a jövő nyártól bevezetendő elektronikus útdíj miatt növekszik a fuvardíj, ezért külön sorban szerepeltetnék ezt a tételt a számláikban - mondta Vereczky Zoltán, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) elnöke, a második Magyar Fuvarozói Fórumon csütörtökön Budapesten.
Ettől az adminisztratív változástól nem zárkózott el Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, aki előadásában ismertette az elektronikus útdíjakat is. A kilométerenkénti tétel 16,70-től 85,34 forintig terjed, az út jellegétől,és a jármű nagyságától függően. A személyautók és a buszok e-matricásak maradnak, a személyautók e-matricájának ára nem változik - tette hozzá az államtitkár.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.