Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Botrányos következményei lehetnek a Népszabadság szerint annak, hogy az Állami Autópálya Kezelő kicsúszott a maga által szabott határidőből az útdíjtenderen.
A Népszabadság szerint kétségbeesett kapkodásba kezdett az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. az elektronikus útdíj (UD) tenderen.
A lap hétfői számában azt írja, hogy a sztrádatársaság kicsúszott a maga szabta határidőből, és a lemaradást a rendszer eleve rövid tesztidőszakának rövidítésével próbálja ellensúlyozni.
A pályázóknak kipostázott végleges ajánlattételi felhívásban a technológiai semlegességre hivatkozva olyan díjszedési megoldások előtt is nyitva hagyják a kaput, amelyekből botrány lehet - írja a Népszabadság.
A lap emlékeztet arra, hogy az ÁAK a pályázat meghirdetésekor egyértelművé tette, hogy az elektronikus útdíjrendszer 2013. július 1-jei bevezetése csak akkor biztosítható, ha legkésőbb 2012. december elején a nyertes ajánlattevővel a szerződésköltés megtörténik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.