szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Ha a fogyasztók 10 százalékkal több jövedelmet kapnának, akkor ebből - európai átlagban - 2 százalékot fordítanának megtakarításra, míg a magyarok csak 1,3 százalékot, ami messze a legalacsonyabb a régiós országokhoz képest - közölte a Nielsen piackutató cég felmérése eredményét pénteken az MTI-vel.

A magyarok a többletjövedelemből a legtöbbet - 2,4 százalékot - otthon elfogyasztható ételre és italra költenék. Az európai átlag ennek éppen a fele.

A ruházati cikkeknél a költési arány a magyarok körében 1,3 százalék, míg az európai átlag 1,1 százalék.

Az utazásnál újra nyílik az olló: amíg az európaiak a többletjövedelmükből 1,4 százalékot költenének erre, a magyarok körében az arány csak 1 százalék.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!