Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az eredeti tervekkel ellentétben három évig nem létesít új gyárat a Toyota.
A Nikkei gazdasági lap vasárnapi számában arról írt, hogy a japán autógyár 2015 végéig a meglévő üzemek fejlesztésére, a hatékonyság növelésére és a költségek csökkentésére fog összpontosítani. A társaság eddig szinte minden évben épített egy új gyárat: Japánban 30, az országhatáron kívül 50 összeszerelő üzeme van.
Miután a General Motors 2011-ben visszaszerezte a világelső címet a Toyotától, a japán autógyártó a sorozatos visszahívások ellenére nagy erőkkel igyekszik újra feljutni a csúcsra: decemberben a cég arról számolt be, hogy az első becslések szerint tavaly 9,7 millió kocsit adott el, és ezzel valószínűleg elhúzott a General Motors és a VW mellett. Az idén 9,1 milliós értékesítést vár a cég.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.