Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az év eleje óta bevezetett új trolibuszmenetrendhez egyelőre nincs elegendő jármű. Ennek három oka van: kivonták a napi forgalomból a régi szovjet trolikat, a helyükre lépő MAN trolik, illetve a felújított Ikarusok túlnyomó része viszont jó, ha tavasszal munkába állhat. Több mint 900 millió forint így is "elköltődött".
A BKV Figyelő blog új posztjában annak járt utána, milyen felújításokat, mennyiből végeztek el a külföldről beszerzett és a hazai használt trolikon, és hogy ezek milyen hatással vannak a fővárosi trolibuszflottára. A felsorolásból kiderül, hogy a legtöbbet, 420 millió forintot a BKK és a BKV a MAN-ok lokalizálására költött el (de jelenleg csak 8 közlekedik jelenleg), de modernizációra összesen 908,8 millió forintot költöttek el.
Az öreg, szovjet gyártmányú ZIU-k nyugdíjazásával egyébként a flotta életkora jelentősen fiatalodott, a tavaly év végi 18,2 év helyett jeleneg "már csak" 15,6 év.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.