Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (Kehi) közérdekű igényérvényesítési kereset elindítását kérte a magán-nyugdíjpénztári ügyfelek és az államnak átadott vagyonkezelés érdekében a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletétől (PSZÁF) - írja a Magyar Nemzet.
A napilap csütörtöki száma ismerteti, hogy további ötmilliárd forint kerülhet vissza a megkárosított magán-nyugdíjpénztári ügyfelekhez, ha eredményes lesz az ellenőrzési és pénzügyi szervek közötti együttműködés, ez azonban egyelőre akadozik.
A Kehi korábbi ellenőrzéseinek eredményeként három magánnyugdíjpénztár esetében született feljelentés ismeretlen tettes ellen, hűtlen kezelés gyanújával. Ezek egyikében az Aegon is érintett, amellyel kapcsolatban most a közérdekű igényérvényesítési kereset elindítását kérte a Kehi.
Az ügyben a rendőrség is nyomoz, mivel a gyanú szerint az Aegon tagjainak csaknem ötmilliárddal lett volna olcsóbb, ha a piacon elérhető átlagos díjért alkalmaznak vagyonkezelőt 2008 és 2010 között. A pénztár nem is pályáztatott, hanem - a feljelentés szerint megkárosítva tagjait - cégcsoporton belüli, saját vagyonkelőt alkalmazott. Egy sikeres PSZÁF-eljárás nyomán ez az ötmilliárd forint vagy annak egy része kerülhetne vissza a megkárosított magán-nyugdíjpénztári ügyfelekhez.
A Magyar Nemzet információi szerint a PSZÁF egyelőre nem fogadta be a Kehi javaslatát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.