Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az All Nippon Airways (ANA) márciusban 681 járatát kénytelen törölni, miután a Boeing 787 Dreamliner típusú gépeket az akkumulátorok hibája miatt világszerte leállították - közölte csütörtökön a japán légitársaság.
A vállalatnak így január közepe és március vége között összesen 1887 járata esik ki, ami 126 ezer utast érint.
Január 16-án az ANA egyik gépének akkumulátorai kigyulladtak és a pilótafülkét füst árasztotta el. Más táraságoknál is előfordult hasonló üzemzavar, ezért a Dreamlinerek a hiba elhárításáig a földre kényszerültek.
A Boeing dolgozik a megoldáson és amerikai lapértesülések szerint a legjobb esetben már márciusban fel lehet oldani a repülési tilalmat. Az ANA a gépet üzemeltető más társaságokkal együtt már jelezte, hogy kártérítést fog kérni a Boeingtól, amint világos lesz a károk mértéke.
A Boeing ázsiai értékesítési vezetője egy indiai repülőgép-bemutatón azt mondta: a vállalat most arra koncentrál, hogy a gépek visszakerüljenek a forgalomba.
"Azután majd zárt ajtók mögött áttekintjük a kompenzáció ügyét a légitársaságokkal" - tette hozzá.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.