Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az American Airlines és a US Airways tulajdonosainak és hitelezőinek vezetése jóváhagyta a két vállalat egyesülését, aminek következtében létrejön a világ legnagyobb utasforgalmú légitársasága - közölték helyi idő szerint szerda este amerikai sajtóforrások.
Az összeolvadást hivatalosan csütörtök reggel fogják bejelenteni. Az egyesült légitársaság, amelynek piaci értékét 11 milliárd dollárra becsülik, American Airlines néven üzemel majd, de a US Airways eddigi vezérigazgatója, Doug Parker lesz az irányítója. A cég elnöke Tim Horton, az American mostani vezére lesz, aki tagja lesz az igazgatótanácsnak is.
Az American Airlines és a US Airways együttesen megelőzi majd az eddigi legnagyobb amerikai légitársaságot, a United Airlinest. Az amerikai légi utasszállítás piacán már korábban egyesült a Delta és a Northwest, illetve a United és a Continental.
Az új egyesülés tulajdonosai 72 százalékban az American Airlinest birtokló AMR Corp csődhitelezői lesznek, köztük az AMR három szakszervezete. A fennmaradó részesedés a US Airways részvényeseinek birtokába kerül. A cég központja a texasi Fort Worthben lesz.
A két társaság egyesüléséről augusztus óta folytak a tárgyalások, azóta, hogy a hitelezők felszólították az Americant: adja fel függetlenségét és fuzionáljon egy hasonló vállalattal. Az American Airlines 2011 novembere óta állt csődvédelem alatt.
Az egyesült társaság 12 tagú igazgatótanácsából négyet a US Airways, hármat az AMR és további ötöt az AMR hitelezői adnak majd. 2014-ben ez a létszám 11-re csökken majd, amikor Horton a testület első éves ülésén a tervek szerint visszalép majd.
Ha az amerikai igazságügyi minisztérium trösztellenes hivatala jóváhagyja az egyesülést - aminek elemzők nem látják akadályát -, akkor az amerikai légiutas-szállítási piac 70 százalékát négy társaság, az American, a United, a Delta és a Southwest Airlines ellenőrzi majd.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
A munka minőségét sok kritika érte.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.