Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az európai gazdasági növekedés csak lassan lendül be az idén, de az olyan országok, ahol váratlanul visszaesik a gazdaság teljesítménye, haladékot kaphatnak a deficitcélok teljesítéséhez - mondta Olli Rehn, az Európai Bizottság alelnöke pénteken.
A gazdasági és pénzügyi biztos Moszkvában úgy fogalmazott: az euróövezet rövid távú kilátásai javulnak, jóllehet az előrejelzések szerint a gazdaság csak lassan, az év egésze során kap új lendületet.
Olli Rehn, aki a legnagyobb gazdaságok G20-as csoportjának pénzügyminiszteri és jegybankelnöki találkozóján vesz részt Moszkvában, elmondta: ha egy országban a növekedés váratlanul eltűnik, akkor az ország több időt kaphat költségvetési hiányának lefaragásához. A politikus rámutatott: tavaly ilyen engedményt kapott Spanyolország, Portugália és Görögország is.
Az európai biztos a G20-as találkozó legfontosabb témájáról elmondta: fontos, hogy a csoport megismételje elkötelezettségét a piaci elvek szerint számított devizaárfolyamok mellett. "Világos, hogy el kell kerülnünk a kompetitív leértékelést" - tette hozzá.
Olli Rehn leszögezte: a G20-as országoknak a költségvetési vagy monetáris ösztönzés helyett strukturális reformok végrehajtására kellene törekedniük.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.