Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az adóhatóság a sorban állás elkerülése érdekében az előzetes időpontkérést javasolja az ügyfeleknek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) 22 központi ügyfélszolgálatán.
A hivatal az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleménye szerint tavaly több mint két és félmillió ember intézte adóügyeit a hivatal ügyfélszolgálatain.
Tájékoztatásuk szerint az időpontok lefoglalására a leggyakrabban intézett ügyek esetében van lehetőség. Így bárki foglalhat időpontot, ha adókártyát vagy adóigazolást szeretne igényelni, illetőségigazolásra vagy jövedelemigazolásra van szüksége, ügyfélkaput nyitna, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyeit intézné.
Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési időpontot előjegyezni. Nemcsak az ügyfél, hanem meghatalmazottja is élhet ezzel a lehetőséggel.
Az ügyintézési időpontok lefoglalására a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) "Ügyfélszolgálatok", "Kapcsolat" és "Szolgáltatások" menüpontjai alatt van lehetőség - áll a közleményben.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.