Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nemrég több vállalkozás megtévesztő eszközökkel reklámozta saját, de engedéllyel nem rendelkező pénztárgépét – erre hívták fel a figyelmet hétfőn a Nemzetgazdasági Minisztérium közleményében. A tárca azt kéri: aki tud ilyen esetről, haladéktalanul jelezze azt a ugyfelszolgalat@ngm.gov.hu címen.
Az online pénztárgépek forgalmazásához a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal engedélyére van szükség, csak az itt engedélyeztetett berendezéseket használhatják a kereskedelmi vállalkozások, vendéglátóhelyek.
A Nemzetgazdasági Minisztérium üdvözli azon gyártói törekvéseket, amelyek a mihamarabbi piacra jutásra irányulnak, de „határozottan elutasítja azokat a tisztességtelen megnyilvánulásokat, amelyek arra engednek következtetni, hogy a minisztérium bármely gyártót kiemelt figyelemben részesítene” – fogalmaznak a közleményben, amely szerint a tárca elhatárolódik az engedéllyel nem rendelkező pénztárgép gyártóktól és forgalmazóktól.
Közölték azt is, hogy a minisztérium információi szerint a közelmúltban több vállalkozás megtévesztő eszközökkel hirdette saját, de még nem engedélyezetett termékét, ami nem felel meg a valóságnak. Emellett egyes cégek politikai támogatásra hivatkozva kínálnak pénztárgép csomagokat e-mailben, illetve honlapokon keresztül, melyek megjelenése és tartalma félrevezető lehet az érintett ügyfélkörnek.
A Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalhoz eddig öt forgalmazási engedély iránti kérelmet nyújtottak be, amelyek értékelése tart – tették hozzá.
Aki a pénztárgépekkel kapcsolatban visszaélést észlel, haladéktalanul jelezze azt az ugyfelszolgalat@ngm.gov.hu címen, hogy a tárca megtehesse a szükséges lépeseket – kéri az NGM.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?