Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az M9-es gyorsforgalmi út teljes dunántúli szakaszának megépítéséért lobbizik az M9 Térségi Fejlesztési Tanács, amely a hat érintett megye fejlesztési dokumentumaiban is hangsúlyos szerepet szán az út megépítésének – közölte a tanács szerdai zalaegerszegi ülésén a szervezet elnöke.
A tanács folyamatosan figyelemmel kíséri a gyorsforgalmi út fejlesztésével kapcsolatos tervezési folyamatokat és minden lehetséges alkalmat megragad az eredeti M9 teljes dunántúli szakaszáért, azaz a Sopron–Szombathely–Zalaegerszeg–Kaposvár–Szekszárd útvonal megépítésért való lobbizásra – közölte Manninger Jenő, aki a Zala Megyei Önkormányzat elnöke is egyben.
A tanács hangsúlyosan kérte az érintett hat megyei önkormányzatot, hogy jelenjen meg a megyei területfejlesztési koncepciókban az M9-es megvalósításának szükségessége. Kezdeményezik azt is, hogy a Nemzeti Közlekedési Stratégiában kiemelt beruházásként szerepeljenek a gyorsforgalmi útvonal szakaszai.
A Vasvár és Nagykanizsa közötti szakasz a kezdeti tanulmánytervi nyomvonalkeresés fázisában van, az új megvalósíthatósági tanulmánytervek és a környezeti hatástanulmány elkészítéséhez uniós forrást remél a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A szervezet az előkészítést szeretné felgyorsítani, hogy megfelelő források elérhetősége esetén az év végén aláírhassák a tervezői szerződést, 2015 közepére pedig benyújtható legyen a környezeti hatástanulmány a környezetvédelmi engedélyezési eljárásra.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Akár nyáron, akár télen fogadják el a költségvetést, az abban leírt számokat szinte heti rendszerességgel írják át, és a fontos gazdasági előrejelzéseket is csak néha-néha sikerül eltalálni. Már most, az év felénél látszik, hogy így lesz ez 2025-ben is.
Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
A hivatalosan is az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet Orbán Viktor vejének a Válasz Online számítása szerint.
A kormányoldal megpróbál egy olyan narratívát költeni a szombati tüntetésről, amelyben logikai gubanc van.
A HétköznaPI CSAlódások zenekar koncertjéről készült videón is ezzel a skandálással zártak a rajongók.