Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A francia kormány eladná a párizsi Orly és Charles de Gaulle repülőtereket üzemeltető Aéroports de Paris vállalatban lévő tulajdonának egy részét, ám megtartaná a többséget - közölte Jean-Paul Ayrault miniszterelnök csütörtökön.
A francia állam közvetlenül 54,5 százalékos tulajdonhányaddal rendelkezik, az állami stratégiai befektetési alap FSI további 5,6 százalékot birtokol a cégből.
A 10 millió részvényt érintő ügylet közel 700 millió eurót hozhat a francia államháztartás számára, amely már korábban jelezte, hogy új beruházások finanszírozásához megválik bizonyos vállalati tulajdontól. Pierre Moscovici pénzügyminiszter korábban hangsúlyozta, hogy nem privatizációs programot indít a kormány, hanem átalakítják a meglévő, 63 milliárd eurós vállalati portfoliót annak érdekében, hogy az jobban szolgálja a növekedést és munkahelyteremtést.
A Reuters hírügynökségnek nyilatkozó források szerint a kormány az elkövetkező hetekben már le szeretné zárni az ügyletet, amelynek során előnyben részesítenék az állami alapokat, nyugdíjalapokat és a francia intézményi befektetőket.
A francia állam márciusban a repülőgépgyártó Safran-csoportban tartott 3,12 százalékos tulajdonhányadtól vált meg 500 millió euróért. További részesedéssel bír az EDF (84 százalék), és a GDF Suez (37 százalék) közszolgáltatókban, illetve a hadiipari vállalat Thales-csoportban (27 százalék).
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.