szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vezérigazgatók azzal is javítani tudják a munkamorált és meg tudják mutatni, hogy cégük kiemelt figyelmet fordít a technológiai fejlődésre is, ha a közösségi médiafelületeken aktív státuszban vannak.

A vezérigazgatók azzal is javítani tudják a munkamorált és meg tudják mutatni, hogy cégük kiemelt figyelmet fordít a technológiai fejlődésre is, ha a közösségi médiafelületeken aktív státuszban vannak - írja a Business Insider.

A Weber Shandwick PR-cég tanulmánya szerint a menedzserek és munkatársak 76 százaléka véli úgy, hogy cégük innovatív színben tűnik fel, ha vezetőik használják a közösségi médiát. Sőt, 52 százalékuk úgy gondolja, hogy inspirálják őket azok a vezérigazgatók, akik aktívak a közösségi média különböző platformjain.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!