Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Épülnek a kamerás megfigyelőrendszer első elemei a 49-es úton. A július 1-jével startoló e-útdíj-rendszer bár csak őszre készül el teljesen, kizárja a bliccelést az útdíjas szakaszokon.
Kibédi-Varga Lajos, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium e-útdíj-projektjének szakmai szóvivője azt közölte a napokban a távirati irodával, hogy a két hét múlva, a magyaroroszági főutakon 6513 kilométeren bevezetésre kerülő, a 3,5 tonnánál nehezebb járművekre kivettet elektronikus útdíj megfizetése elkerülhetetlen. A bliccelés kizárt, mint arra az utdijhirek.hu is utal, a szóvivő 75 fix ellenőrző berendezést és 100 mobil ellenőr jármű bevetését jelentette be.
Aki mégis figyelmen kívül hagyja az új fizetési kötelezettséget, mely a jelenlegi útdíjak akár 25-szöröse is lehet bizonyos viszonylatokban, az közigazgatási bírságot fog fizetni. Ennek mértéke augusztus végégig esetenként 80-110, szeptembertől pedig 140-165 ezer forint lehet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.