Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az új trafikosok hozzávetőleg 80 százaléka nyitotta meg dohányárudáját a július 1-jei határidőig, a többiek 15 napos haladékot kaptak a nyitásra - közölte a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt., amely a Magyar Posta Zrt. segítségével ellenőrizte az új dohányüzleteket.
A Magyar Posta Zrt.-vel együttműködésben ellenőrizte a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. (ND), hogy a pályázatban vállalt és többletponttal értékelt július 1-jei nyitást hány új trafikos tudta betartani - írta közleményében a dohánytársaság.
Az új rendszer elindulását követő első hét adatait már feldolgozták, és ez alapján az ND szerint "elmondható, hogy valamennyi koncesszió gyakorló és jogosult mindent megtett annak érdekében, hogy időben megnyissa a boltját". Az új trafikosok több mint 80 százaléka nyitotta meg a boltját a határidőig - egész pontosan a július 1-jéig terjedő nyitási dátumot vállaló 5297 jogosult közül 4530 vállalkozó tett így.
A nyitásra vonatkozó vállalásukat nem teljesítő trafikosokat az ND hivatalosan felszólítja, hogy 15 napon belül nyissák meg az üzletüket. "Természetesen a koncessziós szerződést megkötő valamennyi fél elsődleges érdeke, hogy minden Nemzeti Dohánybolt szabályszerűen megnyisson, ugyanakkor amennyiben a felszólításban megjelölt póthatáridő lejártáig ez nem történik meg, a koncesszióba adó jogosult a koncessziós jog visszavonására" - tette hozzá a társaság.
A dohánycég arról is beszámolt a közleményében, hogy a folyamatos ellátás érdekében ideiglenes ellátókat jelöl ki a dohánybolttal még nem rendelkező egyes kistelepüléseken. "Jelenleg 1150 hely kap a törvény szerinti kijelölés által lehetőséget a dohánytermék-kiskereskedelemi tevékenység folytatásához, mely az új, eredményes pályázat alapján megkötendő koncessziós szerződés aláírásáig gyakorolható" - írták.
"A ND Nonprofit Zrt. minden esetben fontosnak tartja, hogy a dohányboltokat üzemeltetők a fiatalkorúak védelmét szem előtt tartva, valamennyi működésre vonatkozó jogszabályi rendelkezésnek megfelelően, széleskörű termékpalettával tudja a dohánytermék kiskereskedelmet gyakorolni" - fogalmazott a közlemény.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.