Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az MSZP szerint újra kell gondolni az e-útdíj "kapkodva bevezetett" rendszerét, amely a párt szerint aránytalanul károsítja az úthasználókat, és jogorvoslati lehetőséget sem biztosít.
A használatarányos e-útdíj kapkodva bevezetett rendszere azonnali újratervezésért kiált. Mikor veszik már észre a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban, hogy a felkészületlenségükért kis- és közepes vállalkozók ezrei fizetnek meg? – írta kedd reggeli közleményében Józsa István, az MSZP frakcióvezető-helyettese.
Az Orbán-kormány nem készült fel, az e-útdíj rendszer nem készült el rendesen. Ezt az Orbán-kormány tagjain kívül ma már mindenki látja, sőt a magyar emberek többsége érzi is. Vagy azért, mert a fuvarozás minden korábbinál drágább lett Magyarországon, vagy pedig azért, mert az ész nélkül kivetett útdíj máris megjelent a fogyasztói árakban. Hol az a rengeteg pénz, amit a fejlesztésre fizettek ki Simicskáéknak? – írta.
Az e-útdíj rendszer minden, csak nem arányos, és pláne nem igazságos. Aránytalanul károsítja az úthasználókat, és még jogorvoslati lehetőséget sem biztosít. Hol van az eszközfejlesztéshez ígért kormányzati támogatás? Hol az útdíjbeszedés okozta likviditási nehézségeket áthidaló kölcsön, amit úgyszintén beígértek? – tett fel kérdéseket Józsa István.
Vegyék már észre, hogy nem csak fennakadásokat okoznak a szállításban, hanem csődbe visznek több ezer hazai kisvállalkozást, amelyek nem tudják átvészelni, hogy a rendszer anélkül szívja el a pénzüket, hogy bármilyen lehetőségük lenne a fel nem használt forgótőkéjük visszaigénylésére. Az áruszállítást indokolatlanul és aránytalanul megdrágító rendszer jelenleg is működésképtelen. Az MSZP ezért továbbra is a rendszer azonnali leállítását, majd igazságos újratervezését követeli – olvasható a szocialisták közleményében.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.