Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bár a Sólyom vezetői korábban kilátásba helyezték, hogy a szabaddá vált egykori Malév-útvonalakon is repülnek majd, eddig nem nyújtottak be kérelmet légi közlekedési jogok igénybevételére – írja a Napi Gazdaság. A lap szerint így Kubába, Kuvaitba, Indiába és Japánba sem mennek gépek Budapestről.
A Malév tavaly februári leállása után még mindig maradt 28 olyan ország, ahová – viszonossági alapon – nem repül gép Budapestről – írta hétfői számában a Napi Gazdaság.
A lap szerint egyelőre biztos, hogy a Sólyom Airways belátható időn belül nem szállít utasokat például Vietnamba, Kubába, Kuvaitba, Indiába, Japánba, a fejlesztési tárca szerint jelenleg nincs folyamatban kérelem elbírálása e jogok igénybevételére.
A Sólyom vezetői korábban kilátásba helyezték, hogy a szabaddá vált egykori Malév-útvonalakon is repülnek majd, a minisztérium szerint azonban a társaság egyelőre nem nyújtott be kérelmet légi közlekedési jogok igénybevételére – ezt nem is teheti meg az engedélyek megszerzéséig.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.