Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Másfél milliárd forintot költhet az állampapírok reklámozására az erre kiírt tender győztese, a Vivaki Hungary Kft.
Egyedüli ajánlattevőként a Vivaki Hungary Kft. nyerte az Államadósság Kezelő Központ Zrt. nettó 1,5 milliárd forintos keretösszegű nyílt közbeszerzését, amelyben az állampapírok kibocsátásának és értékesítésének támogatása érdekében kért ajánlatot média- tervezésre és vásárlásra, továbbá nyomdai kivitelezésre és piackutatásra - az eredmény a Közbeszerzési Értesítő hétfői számában jelent meg.
A budapesti székhelyű nyertes cég - a saját nyilatkozata alapján - középvállalkozásnak minősül. Az értékelésnél túlsúlyos kritérium volt a mintafeladat kidolgozottsága és megalapozottsága, azt követte a televíziók által adott kedvezmények átlagos százaléka. A cégjegyzék adatai szerint a társaság jegyzett tőkéje 6 millió forint. Két jelenlegi tulajdonosa a D'Arcy Avenue Reklámügynökség Kft. és a holland Publicis Groupe Holdings B.V. Az értékesítés nettó árbevétele tavaly 14,3 milliárd forintot tett ki, 113,3 millió forint adózás utáni nyereséggel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.