Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Áram helyett vécépapír app van biztosan Venezuelában – köszönhetően az ottani rezsi elleni harc eredményességének. Hivatalosan a belső ellenség az oka mindennek.
A Gurulóhordó blog legfrissebb bejegyzése végigvette, hogy mi következik mindabból, amit idehaza a rezsicsökkentéssel az év elején elkezdődött az energiaszektorban.
A legutóbbi áramszünet Venezuelában azt jelentette, hogy a házaknál felbőgtek az aggregátorok, de a városokban leálltak a közlekedési lámpák (és ez persze közlekedési káoszt is okozott), és áram nélkül maradt az energetikai minisztérium is. A Hugo Chávez halála után megválasztott venezuelai elnök, Nicolas Maduro mindezt az ellenzék szabotázs-akciójának tulajdonította, ám ennél sokkal valószínűbb, hogy az elmaradt beruházásokat bosszulták meg az elhanyagolt nagyfeszültségű hálózat elemei.
A villamosenergia-szektor nagy részét (is) még Chávez idején államosították, az 1999-2013 közötti időszakban általánossá vált az állami árszabályozás. És mivel például a vízművek költségvetését is megvagdosták, Caracasban ma már a vízszolgáltatással is komoly gondok vannak. Ami biztosan van, az a vécépapír-kereső applikáció mobiltelefonra. De ez is azért lett sláget, mert a toalettkellékből is nagy a hiány.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.