Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Ismét javult a fogyasztói bizalom Németországban - derült ki a GfK piackutató intézet szerda reggel ismertetett indexéből.
Az októberre vonatkozó mutató 7,1 pontra emelkedett az előző havi 7 pontról, ez újabb hatéves csúcs. Az elemzők arra számítottak, hogy az index nem fog változni.
A fogyasztók abból indulnak ki, hogy folytatódik a konjunktúra. Töretlen a vásárlási kedv (45,0 pont az előző havi 44,4 és a tavaly szeptemberi 33,0 pont után), és bár a jövedelmi várakozások az egymást követő második hónapban csökkentek (33,7 pontra), még így is jelentősen meghaladják az egy évvel korábbi értéket (23,9 pont) - közölte a GfK.
Az intézet szerint a legújabb adattal "nőtt az esélye, hogy a következő hónapokban folytatódik az a mérsékelt emelkedő trend, amely év eleje óta érzékelhető".
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.