Ez épül a föld alatt a Keletinél – fotók

A 4-es metró végállomása a Keleti-pályaudvarnál a Baross tér alatt épült, és közvetlen kapcsolatot biztosít majd a 2-es metróval - írta Facebook-oldalán a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), amely fotógalériát is közzétett a még épülő megállóról.

  • hvg.hu hvg.hu
Ez épül a föld alatt a Keletinél – fotók

A 16 méter mélyen található peronszintről két irányba is el lehet indulni mozgólépcsővel az aluljáróba, és a galéria szintjére is, illetve két lifttel is elérhető a felszín – írta a BKK a Facebookon. A tér alatt, valamint annak vonzáskörzetében nemcsak metróállomás épült, hanem a végállomási funkciót kiszolgálva egy kihúzó-fordító műtárgy is.

Az állomásépítéshez a projekt egyik legnagyobb volumenű felszíni beruházása kapcsolódik a Baross térnek, illetve térségének teljes rendezésével, új aluljáróval, új utakkal, járdákkal, parkkal, sétálóövezettel, ez 2014 tavaszára készül el.

"Az alagútépítés elhúzódásának negatív hatása leginkább ezt a megállót érintette, így az állomás építésének befejezése és az erre épülő felszínrendezés is sajnos több évet késett. Az állomás átadás-átvételi eljárása jövő év elején, a teljes térrendezés befejezése pedig márciusban várható" – írta a BKK.

BKK / Facebook
BKK / Facebook
BKK / Facebook
BKK / Facebook
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.