Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A csődtől csupán néhány napra álló Alitalia olasz légitársaság igazgatótanácsa részben tőkeemeléssel mentené meg a céget.
A légitársaság vezetősége 300 millió euró tőkeemelésről döntött, amihez a kormány egy újabb állami részvényes, az olasz postaszolgáltató, a Poste Italiane révén 75 millió euróval járul hozzá. Ezen felül két olasz bank, az Intesa Sanpaolo és a UniCredit 100 millió euró értékben hitelgaranciát vállal, továbbá 100 millió euró áthidaló kölcsönt is adnak a légitársaságnak a legfontosabb kifizetések rendezésére.
Az Alitalia 25 százalékos tulajdonosa, az Air France-KLM azt közölte, hogy az olasz légitársaság részvényeseinek hétfői ülése után dönt csak arról, hogy miként vesz részt az Alitalia megmentésében. Az Alitalia vesztesége 294 millió euró volt az első fél évben.
Az állami segítséget utólag majd jóvá kell hagynia az Európai Bizottságnak is. Brüsszel néhány éve vétót emelt egy hasonló ügyletnél, akkor a légitársaság 300 millió euró kormányzati segélyt kénytelen volt visszafizetni az államkasszába.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.