Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Jövő évtől tíz éven át vesz részt az Alstom budapesti székhelyű közlekedési információs megoldások központja az új járművek vezérlő rendszer szoftvereinek (TCMS) tesztelésében.
A magyar részvétellel zajló, 600 személyvonat gyártásáról szóló projekt teljes értéke 4 milliárd euró - közölte az Alstom az MTI-vel pénteken.
Kiemelték, hogy az Alstom Transport globális hálózatán belül a budapesti közlekedési információs megoldások részleg az egyetlen szoftvertesztelési kompetencia központ a világon. Az Alstom Hungária Zrt. központja jelenleg közel 100 főt foglalkoztat, a most elnyert megbízás 5-10 munkatársnak biztosít folyamatos munkát a megbízás teljes időtartama alatt.
Az Alstom vezette Gibela konzorcium a nemzetközi tender nyerteseként 600 személyvonatot, összesen 3600 vasúti kocsit szállíthat a dél-afrikai vasúti személyszállítási ügynökség (Passenger, Rail Agency South Africa - PRASA) számára, összesen 4 milliárd euró értékben.
Az első új szerelvényt 2015-ben állítja forgalomba a gyártó, a gyártás 2025-ig tart majd. Az Alstom mindemellett 2033-ig, azaz a gyártás megkezdésétől számított 18 évig biztosítja a szerelvények karbantartását és alkatrészellátását - közölte a francia gépipari csoport.
Magyarországon az Alstom Csoport minden üzletága, a közlekedés mellett a hőerőmű, a megújuló energiaforrások, és az energiaátviteli hálózat üzletág is jelen van.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.