Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nőtt a háztartási vegyi áruk és kozmetikumok forgalma az év első nyolc hónapjában a tavalyi hasonló időszakhoz képest - közölte a Nielsen piackutató.
A cég szerint a kiskereskedelem mintegy 200 milliárd forint forgalmat bonyolított le, 1 százalékkal többet, mint 2012 január-augusztusban. Az eladott mennyiség 4 százalékkal csökkent.
A háztartási vegyi áru és kozmetikum kiskereskedelem erősen koncentrált: az értékben mért forgalom 66 százalékát a hipermarketek és a drogériák bonyolítják le, az előbbiek piaci részesedése 36, az utóbbiaké 30 százalék.
Hipermarketben a legnagyobb forgalmú tíz kategória közül kiemelkedik a mosószer, az öblítő és a tusfürdő, míg a drogériákban a pelenka, a dezodor és a fogkrém fogyott a legnagyobb értékben.
Értékben és mennyiségben is többet adtak el öblítőből, szappanból, konyhai törlőkendőből, dekor kozmetikumból és egészségügyi betétből a boltok az első nyolc hónapban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.