Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Magyarországon a mobilszolgáltatókhoz és a mobiltelefonok gyártóihoz ragaszkodnak legjobban a fogyasztók: előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában - állapította meg a Nielsen piackutató a fogyasztók lojalitásáról végzett felmérésében.
A kutatás során a Nielsen tizenhat termékcsoporttal és szolgáltatással kapcsolatban mérte fel a márkák iránti hűséget összesen 58 országban. A teljesen hűséges azt jelenti, hogy kitart márkája mellett, az általában pedig azt, hogy csak jelentős előny miatt vált márkát.
Hűség szempontjából Magyarországon a mobilszolgáltatókat és mobilgyártókat sorrendben egyaránt 79 százalékos említéssel követi a teljes vagy általános lojalitás a szupermarketek és más boltláncok, szépség- és testápoló szerek, valamint elektromos háztartási készülékek márkái iránt.
Alig maradnak el tőlük a teljesen vagy általában lojális fogyasztók 78-78 százalékával a szórakoztató-elektronikai készülékek mellett a személyes használatú számítógép márkák, valamint a kábel- vagy internetszolgáltatók.
A felmérés kiterjedt négy élelmiszer kategóriára is, közülük a kenyérfélék márkái iránt leghűségesebbek a magyar fogyasztók (76 százalék), majd sorrendben a szénsavas üdítőital (68 százalék), a snack (67 százalék), valamint az alkoholos italok (65 százalék) következnek.
A kutatás adatai szerint Magyarországon a fogyasztók 46 százaléka vásárol olyan üzletben, amely hűségprogramot kínál lojális vevőinek, addig ugyanezt huszonkilenc vizsgált európai országban a megkérdezettek átlagosan 61 százaléka mondhatja el.
A legkedveltebb hűségprogramok között a magyarok 83 százaléka, míg a megkérdezett európaiak 82 százaléka az árengedményt vagy az ajándékba kapható terméket említette. Ezt 34 százalékos említéssel Magyarországon és a világon is az ingyenes szállítás követi. A kiváló vevőszolgálatot itthon a válaszadók 25 százaléka, míg Európában 32 százaléka említette. Az exkluzív terméket vagy eseményen való részvételt díjazza a magyarok 15, európaiak 22 százaléka.
A szolgáltatóváltáshoz vezető legfontosabb tényezők között a magyarok 51 százaléka a jobb árat, míg 23 százaléka a jobb szolgáltatást említette. Majd 18 százalékkal a jobb minőség, hét százalékkal a jobb választék következik, a jobb reklámot mindössze 1 százalék említette.
Ezzel összhangban az európai megkérdezettek legnagyobb része, átlag 54 százaléka is a jobb árat nevezte meg mint elsődleges szempontot. A jobb minőséget 22, majd a jobb szolgáltatást 11, továbbá a jobb választékot 8, végül pedig a jobb reklámot, 5 százalék említette - olvasható a Nielsen felmérésében.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.