szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Victoria's Secret egyik volt amerikai dolgozója elmondta, hogyan készítették fel őket arra, hogy a hozzájuk betérő férfiak vásároljanak is. Az általános hozzáállás az volt, hogy a férfiak mihamarabb ki akarnak jutni a boltból, ezért hajlandóak gyorsan cselekedni, és szinte egyáltalán nem nézik az árcédulát.

A Victoria's Secret egyik volt amerikai dolgozója elmondta, hogyan készítették fel őket arra, hogy a hozzájuk betérő férfiak vásároljanak – írja Business Insider. Az általános hozzáállás az volt, hogy a férfiak mihamarabb ki akarnak jutni a boltból, ezért hajlandóak gyorsan cselekedni, és szinte egyáltalán nem nézik az árcédulát.

A fehérneműcég chicagói volt dolgozója szerint míg a nőknek a boltban dolgozók 5-25 dolláros termékeket kínálgatnak – a nők a feltételezések szerint jobban értékorientáltak vásárláskor –, addig a férfiaknak a drágább fehérneműket mutogatják: 50 dolláros melltartókat is simán megvettek, mivel kínosnak érezték azt, hogy betértek a boltba.

A volt munkavállaló szerint a menedzserek headsetekkel kommunikáltak velük, hogy így is segítsék elérni a kívánt eladásokat. Ezen keresztül a menedzserek mindig emlékeztetik a dolgozókat, hogy mennyi eladást is kell még teljesíteniük, a férfi vásárlók betérése ezen cél eléréséhez pedig mindig komoly szerencsének számított.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!