Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Drágább lesz a fehérvári vasúti csomópont átépítése a tervezettnél.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. által a székesfehérvári vasúti csomópont, vasúti pálya és kapcsolódó létesítmények korszerűsítésére kiírt nyílt közbeszerzést, az eredetileg becsült nettó 21,4 milliárd forint helyett nettó 24,9 milliárd forinttal az SDD Konzorcium nyerte - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A nyertes konzorciumot a prágai székhelyű Subterra a.s., valamint a lábatlani Dömper Kft. és a győri Pannon-Doprastav Kft. alkotja. Az összességében legelőnyösebb ajánlat nyert, de a vállalási ár volt a túlsúlyos az értékeléskor. A felhívásra négy ajánlat érkezett. Nem nyert a Swietelsky Vasúttechnika Kft., a Strabag Vasútépítő Kft. valamint a KÖZGÉP Építő-és Fémszerkezetgyártó Zrt. közös ajánlata, továbbá a spanyol Ortiz Construcciones y Projectos S.A és a német H.F. Wiebe GmbH &Co. KG. sem.
A most nyertes konzorcium gyakran feltűnik ajánlattevőként a magyar infrastrukturális közbeszerzéseken, de általában vesztes pozícióban végzi.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?