Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Három céges hirdetés is bekerült a legnézettebb videók közé a Google szerint, az Evian és a Volvo reklám filmje felvette a versenyt a legviccesebb és legnépszerűbb klipekkel is.
Az idei év volt az első a Google adatai szerint, hogy három céges hirdető reklámvideója is bekerült a 10 legnézettebb YouTube-videó közé – írja a Turizmus Online az Adweek alapján.
A YouTube-ot jellemzően a dalok, táncok és nézői reakciók árasztják el, így komoly eredmény, hogy az Evian (Baby & me), a Volvo (Epic Split) és a Carrie című thrillerhez készült kávéházi szpot is a legszűkebb élmezőnyben végzett.
További részleteket itt lehet olvasni.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
A bank szerint egy külső szolgáltatónál lépett fel technikai hiba.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
Nincs TikTok, Instagram, nincs játék és internetes keresés, tessék visszazökkenni a való világba.