Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mintegy 75 milliárd forintnak megfelelő, 250 millió euró kedvezményes hitellel segíti a magyarországi vasúti infrastruktúra korszerűsítését az Európai Befektetési Bank (EBB) - közölte szerdán az uniós pénzintézet.
A bank közlése szerint a pénz a 2013 és 2016 közötti rehabilitációs és fejlesztési beruházásokat hivatott szolgálni, és a tervek szerint javíthatja a hálózat biztonságosságát és teljesítményét.
A hitelből megvalósuló fejlesztések célja, hogy a magyar vasút versenyképesebbé váljon, és vonzó alternatívát jelentsen a környezetszennyezőbb közlekedési módokkal szemben, mint amilyen például a közúti közlekedés. A befektetési bank ismerteti, hogy a rehabilitáció és fejlesztés keretében Magyarország-szerte újulnak majd meg sínpályák és vasútállomások, fejlettebbé válhatnak a távközlési és a jelzőrendszerek is.
A pénzintézet közleményében megemlíti, hogy magyarországi tevékenységében kiemelt szerepet játszik a közlekedési, főleg a vasúti infrastruktúra fejlesztése. 1990 óta körülbelül 4,2 milliárd euró hitelt nyújtott a luxembourgi uniós bank ilyen célra Magyarországnak.
Az EBB az Európai Unió hosszú távú finanszírozást kínáló pénzintézete, amelynek tulajdonosai a tagállamok, és elsődleges célja, hogy kedvezményes hiteleivel előmozdítsa az uniós célok teljesülését a tagországokban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.