Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A jelenlegi díjköteles hálózat további felosztása, az újonnan átadott szakaszok beillesztése a rendszerbe, az utólagos és mobil fizetési lehetőség megteremtése, a HU-GO rendszer fejlesztése – többek között ezek szerepelnek az e-útdíj-rendszer kapcsán az idei tervekben a Világgazdaság szerint.
A Világgazdaság pénteki számában Kibédi-Varga Lajosra, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. szóvivőjére hivatkozva azt írta: a szakemberek továbbra is folyamatosan gyűjtik a díjköteles elemi szakaszok további bontására vonatkozó észrevételeket, javaslatokat, amelyeket egy későbbi rendeletmódosítással építenek be a rendszerbe.
A lap emlékeztetett: a tavaly július elsején indult e-útdíj-rendszer 2013 végéig mintegy 79 milliárd forintnyi bevételt hozott.
A Világgazdaság arról is beszámolt, hogy napirendre kerülhet a környezetvédelmi kategóriák felülvizsgálata, esetleges módosítása is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.