szerző:
hvg.hu

Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett termékek körül melyik márka színei tűntek fel, és milyen áron dobták piacra a terméket. Ebből a lehangoló folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet.

Az OBI barkácslánc igen egyedi reklámmal rukkolt elő, egy egyszerű módszerrel sikerült is nekik kilépniük a barkácsáruházak szinte csak az árakat hangúlyozó hirdetéseiből. Óriásplakátok helyett lepusztult épületeket kerestek – OBI-áruházak közelében –, amelyeken az óriásplakátok méretével megegyező felületet gyönyörűen felújítottak.

A felújításhoz az OBI-ban található alapanyagokat és eszközöket használták fel, és csupán egy kisebb üzenetet helyeztek el mellettük, ami jelezte, hogy a felújítást az OBI végezte el.

A reklámot az Addict blogon találtuk.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Önnek egy rakás új értesítése érkezett

Önnek egy rakás új értesítése érkezett

Ekkora tököt még nem látott Kalifornia

Ekkora tököt még nem látott Kalifornia

Fellázadtak a játékosok, világszerte bojkottra hívnak

Fellázadtak a játékosok, világszerte bojkottra hívnak

Dugába dőlhet a Facebook nagy terve, menekülnek saját pénzének támogatói

Dugába dőlhet a Facebook nagy terve, menekülnek saját pénzének támogatói

Magyarország népe nem Orbán Viktor népe

Magyarország népe nem Orbán Viktor népe

Igaz, hogy 21 milliárd forint ez a lakás, de adnak hozzá egy Aston Martin Vulcant

Igaz, hogy 21 milliárd forint ez a lakás, de adnak hozzá egy Aston Martin Vulcant