szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett termékek körül melyik márka színei tűntek fel, és milyen áron dobták piacra a terméket. Ebből a lehangoló folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet.

Az OBI barkácslánc igen egyedi reklámmal rukkolt elő, egy egyszerű módszerrel sikerült is nekik kilépniük a barkácsáruházak szinte csak az árakat hangúlyozó hirdetéseiből. Óriásplakátok helyett lepusztult épületeket kerestek – OBI-áruházak közelében –, amelyeken az óriásplakátok méretével megegyező felületet gyönyörűen felújítottak.

A felújításhoz az OBI-ban található alapanyagokat és eszközöket használták fel, és csupán egy kisebb üzenetet helyeztek el mellettük, ami jelezte, hogy a felújítást az OBI végezte el.

A reklámot az Addict blogon találtuk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!