Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Aláírták a Sanoma eladásáról szóló megállapodást, a vevő a Centrál Csoport – írja az FN24.hu.
A Sanoma és a Centrál Csoport aláírta a Sanoma Media Budapest Zrt. eladásáról szóló megállapodást, az erről szóló hír a kiadó tulajdonában álló FN24.hu oldalon jelent meg, ahol azt is hozzáteszik, hogy a tranzakció hivatalosan a Gazdasági Versenyhivatal szokásos eljárása végén zárulhat le.
Azt írják, hogy az értékesítés illeszkedik a finn anyavállalat átalakítási stratégiájához, mivel a csoport átalakítja portfólióját, valamint optimalizálja költségstruktúráját.
A most hivatalossá vált verzió úgy tűnik, hogy összhangban van a Kreatív.hu korábbi értesülésével. A médiaipari szájt március végén azt írta, hogy a Central-Fund Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. lehet a Sanoma vásárlója, és erre a következtetésre abból jutottak, hogy a többi vevőjelölt, jellemzően kiadóvállalatok inkább darabokat vásárolnának meg a Sanoma portfóliójából, míg a Central az egészet megvenné, és maga értékesíteni tovább annak darabjait.
A Kreatív már márciusban azt írta, hogy az adásvétel annyira előrehaladott, hogy a Central-Fund már tárgyal a Sanoma egyes lapjainak továbbértékesítéséről a lehetséges vevőkkel.
Hogy a Nők Lapját is kiadó Sanoma eladó, és a potenciális vevők inkább darabokban szeretnék megvenni, tavaly a hvg.hu is beszámolt, ahogy arról is, hogy a kiadóvállalat online portfóliójára a Fidesz-közeli médiabirodalom is szemet vetett.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az utcán járva is észrevehető: az emberek arcára kiül a boldogtalanság. A magyar társadalom mutatói eddig sem voltak jók, de a választás előtti fékevesztett politikai kommunikáció végképp beteszi a kaput. Milyen „menekülőutat” keressen, aki nyomasztva érzi magát?
Bővül a hajnali és éjszakai közlekedés a vágányfelújításoknak köszönhetően.