szerző:
MTI

Nem olvad össze a Publicis és az Omnicom óriás reklámcéggé.

Mégse jön létre az amerikai székhelyű Omnicom és a francia Publicis reklámcégek 35 milliárd dollárt érő fúziója. Az összeolvadás ötletét még 2013 nyarán vetették fel, de mostanra kiderült, hogy a folyamat adóügyi szempontból nagyon bonyolult és eléggé különbözik a két cégcsoport vállalati kultúrája is.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Deutsch Tamás egy keleti bölcs optimizmusával értékelte a választásokat

Deutsch Tamás egy keleti bölcs optimizmusával értékelte a választásokat

Közel négymillió forint végkielégítést kap Tarlós István

Közel négymillió forint végkielégítést kap Tarlós István

Több száz Kispaládra bejelentett ukrán szavazhatott a választáson

Több száz Kispaládra bejelentett ukrán szavazhatott a választáson

Cristiano Ronaldo belőtte a 700. gólját, de Ukrajna jutott ki az Európa-bajnokságra

Cristiano Ronaldo belőtte a 700. gólját, de Ukrajna jutott ki az Európa-bajnokságra

Horvát valóságshow-sztár állítja, hogy ott volt Borkai adriai buliján

Horvát valóságshow-sztár állítja, hogy ott volt Borkai adriai buliján

Drón okozott gondot Ferihegyen, korlátozni kellett a forgalmat

Drón okozott gondot Ferihegyen, korlátozni kellett a forgalmat