Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem olvad össze a Publicis és az Omnicom óriás reklámcéggé.
Mégse jön létre az amerikai székhelyű Omnicom és a francia Publicis reklámcégek 35 milliárd dollárt érő fúziója. Az összeolvadás ötletét még 2013 nyarán vetették fel, de mostanra kiderült, hogy a folyamat adóügyi szempontból nagyon bonyolult és eléggé különbözik a két cégcsoport vállalati kultúrája is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.