Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A tartós műszaki cikkek értékesítése 14,9 százalékkal haladta meg a tavalyi év hasonló időszakában mértet a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérése szerint.
Fellendült Magyarországon a műszaki termékek piaca az első negyedévben, a tartós műszaki cikkek értékesítése 14,9 százalékkal haladta meg a tavalyi év hasonló időszakában mértet. A negyedéves teljes értékesítési összforgalom 105,9 milliárd forintot tett ki - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet az MTI-vel kedden. A kutatás szerint a növekedés elsősorban a telekommunikáció, a szórakoztató elektronika és a háztartási nagygép szektornak köszönhető. A háztartási kisgépek is jó negyedévet zártak, s az információs technológia piaca is erősödött - közölte a GfK.
A telekommunikációs szektor 2013 első negyedévéhez képest 26 százalékkal bővült, főleg az okostelefonok iránti keresletnövekedés miatt. Az első negyedévben az összes eladott készülék 60 százaléka már ilyen volt - áll a közleményben. A nagyképernyős lapos tv húzta a piacot a szórakoztató elektronika terén: 2014 első negyedévében a hazai szórakoztató elektronikai piac 16,2 milliárd forintos forgalmat bonyolított le, ami 21 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A felmérés szerint a karácsonyi időszak erőteljes promóciós hatása átnyúlt az idei év első hónapjaira is a háztartási kisgépek piacán. A szektor 20,4 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest. A háztartási nagygép szektor 2014 első három hónapjában folyamatosan emelkedett, 2013 első negyedévéhez képest 19,6 százalékkal bővült a piac.
Az információs technológiai piac az év első negyedévben a tavalyinál mérsékeltebb, 5,5 százalékos értékbeli emelkedést mutatott. A növekedés motorját a tabletek jelentették. A fotó szektorban enyhén csökkenő piacról számolt be az elemzés az első negyedévben, forgalmi értékben 4,1 százalékos mérséklődést mutat az előző év azonos időszakához mérten.
A fotó szektoron kívül az irodatechnika is visszaesett: a forgalom 8,5 százalékkal múlta alul 2014 első negyedévében az egy évvel korábbit.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.