Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Éjfélig tartó országos sztrájk kezdődött péntek reggel az olaszországi tömegközlekedésben és repülőtereken.
Jelentős késéssel és egyes járatok eltörlésével kell számolni a milánói és a római repülőtereken is a légi és földi személyzet munkabeszüntetése miatt. Fennakadást okozhat, hogy sztrájkolnak a poggyászkiadást végző repülőtéri cégek dolgozói is - jelentették be az olaszországi légiforgalmi szakszervezetek.
Az érdekképviseletek az országos sztrájkot az olasz tömegközlekedésben tervezett további privatizáció ellen hirdették meg egyeztetéseket sürgetve a kormánytól az ágazat munkahelyeinek védelmében.
A tömegközlekedési sztrájk olasz szokás szerint pontos menetrendet követ. A nagyvárosokban a busz-, a villamos- és a metróközlekedés a reggeli csúcsforgalom után állt le. A munkahelyek és iskolák délutáni zárasakor ismét biztosítottak lesznek a járatok, estétől viszont újra leállnak.
A sztrájkhoz csatlakozó olasz vasutasok csütörtökön tartottak munkabeszüntetést a regionális vonalakon.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
Csak a magyarok kisebbsége minősíti magát bal- vagy jobboldalinak – derül ki a Medián júniusi kutatásából. A magukat centristának tartók és a baloldali szavazók körében is biztosan vezet a Tisza Párt.
Magyarország felébredt, pezseg, forr és tüntet, és egész biztosan tudja, mit nem akar. Állampártot. Vélemény.
A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat.
A CATL szerint nincs csoportos létszámleépítés, sőt még bővültek is.
A közbeszerzéseken tőkeerőssé vált építőipari cégek bármikor le tudnak csapni versenytársaikra.