Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége után az Old Dohányfüstmentes Egyesület is teljes mellszélességgel kiállt az új adófajtáért. Utáljuk a reklámokat, tehát helyes, hogy megadóztatjuk – érvelnek.
Az Old Dohányfüstmentes Egyesület (ODE) – keddi közleménye szerint – üdvözli a reklámadó bevezetését.
Mint írták: "Öntik, ömlesztik ránk a reklámokat!" 2013-ban a reklámipar bevétele 175 410 milliárd forint volt, amelyet a lakosság szerintük duplán fizet meg. Jelenleg már olyan mértékű az állampolgár zaklatása a reklámok által, hogy éppen ideje ennek megfékezése, korlátozása. Nem lehet egy televíziós adást háborítatlanul végignézni, mert a filmek megszakításával az élményeinket széttörik, megsemmisítik – írták a közleményben.
Az internetnél az ugráló, villogó, rángatózó reklámok dühitőek. A reklámok a szabadidőnket rövidítik, lopják meg. Mindez az egészségünket károsítja. Aki másnak kárt okoz, annak (reklámiparnak) a kárért fizetnie kell – írták nem törődve azzal, hogy az új adó nem a reklámipar, hanem a média bevételeit nyirbálja meg, és az intézkedés következményei közé biztosan nem tartozik, hogy kevesebb lesz a reklám.
Kíváncsian várjuk, mely fogyasztóvédelmi egyesület és párt áll ki az állampolgárok védelmét szolgáló reklámadó bevezetése mellett. Most tisztán látható, kit képviselnek a politikai pártok (ugye nem a lakosságot?). A mai napig egyik párt sem mozdult! – folytatták a dohányfüstmentesek.
Álságos a reklámipar azon állítása, hogy a reklámok által nő a lakosság fogyasztása. Ha a havi jövedelmem 100 ezer forint, abból – akármennyi és milyen is a reklám – csak 100 ezer forintot tudok elkölteni, de azt reklámok nélkül is elköltöm. A jó minőséget pedig nem a reklám alapján állapítom meg. Hitelfelvételre pedig jelenleg nehéz lesz a magyar lakosságot rábírni, mivel még nagyon égetőek a devizaadósságok okozta sebek – érveltek a közleményben.
A reklám az agymosás legtökéletesebb eszköze, azt is megvetetik az állampolgárral, amire különben nincs is szüksége – zárták közleményüket.
Mint arról pénteken beszámoltunk, egy másik civil szervezet, az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége is megvédte a tervezett új adót. Itt a lehetőség, hogy a politikusok végre megmutathassák, számukra is fontos, hogy a népesség túlnyomó többségét rendszeresen és büntetlenül félrevezetni is képes, és ezáltal példátlan mértékű közegészségügyi leromlást is előidézni tudó szektort felelősebb szolgáltatásra kényszerítsék – írták ők.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A gyülekezés joga arról szól, hogy egy véleménycsoport megmutatja magát köztéren a köznek: „Itt vagyunk, ezt gondoljuk, ilyenek vagyunk, ezt akarjuk!” Aki ezt nem teheti meg, az az önkifejezés, a közéletben való részvétel alapvető jogától van megfosztva.
A minisztérium sem tagadta, hogy nagykövetségeknek is levelet írt a Pride betiltásáról.
A SpaceX egy dinamikus felületen közvetíti, merre jár a Dragon űrhajó.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.