Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A közép-magyarországi régióban negyedével több lakást építettek az idén az első hat hónapban, mint a tavalyi év hasonló időszakában - derült ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) tájékoztatójából.
A lakásépítések száma országosan ennél kisebb mértékben, 21,8 százalékkal nőtt a tavalyi év első fél évéhez képest - jegyezte meg a KSH, hozzátéve: minden második új lakást a közép-magyarországi térségben adtak át.
Az év első felében kiadott építési engedélyek száma 28,3 százalékkal emelkedett egy év alatt, míg az ország egészében a bővülés ennél kisebb, 17,9 százalék volt.
Budapesten a tavalyinál mintegy 16 százalékkal több, 1024 új lakásra adtak használatbavételi engedélyt az építésügyi szakhatóságok 2014 első félévében. A vállalkozások megbízásából az új lakások 71,6 százaléka épült, tavaly ez az arány 67,7 százalék volt. Ezzel párhuzamosan a természetes személyek által építtetett lakások aránya 22,9 százalékra mérséklődött - olvasható a hivatal jelentésében.
Pest megyében az év első hat hónapjában 636 lakás épült, 42,6 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor. Itt - a fővárosival fordított arányban - az átadott lakások háromnegyedét természetes személyek, közel egynegyedét pedig vállalkozások megbízásából építették. Előbbiek hányada 16,9 százalékponttal nőtt, utóbbiaké szinte alig változott - derül ki a KSH tájékoztatójából.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.