Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Közgép Zrt. vállalta a legolcsóbban a 47-es út hódmezővásárhelyi elkerülő szakaszának megépítését.
A Közgép építheti meg a 47-es főút hódmezővásárhelyi elkerülőjét – értesült a Nol.hu, bár a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. még nem hirdette ki az eredményt.
A Hódmezővásárhelyet elkerülő utat 2012-ben nyilvánították kiemelt beruházásnak.
Öt jelentkező közül Simicska Lajos cége adta a legolcsóbb árajánlatot a 13,5 kilométeres útszakasz megépítésére.
A csütörtök délelőtti tenderbontáson kiderült, hogy a projekt az eredetileg rászánt 35 milliárd forintnál 9 milliárddal olcsóbban is kivitelezhető.
A Közgép Zrt. 26,65 milliárdos ajánlatot tett, a Hódút Kft. 33,99 milliárd, a Subterra a.s. – Dömper Kft. – Doprastav Kft. által akoltott SDD Konzorcium 26,98 milliárd, a Swietelsky Magyarország Kft. 27,1 milliárdért vállalta volna az útépítést.
Az Euroaszfalt és az A-Híd konzorcium 34,9 milliárdos ajánlatot nyújtott be.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.