Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Eladásra hirdette hétfőn a Eurostar szuperexpresszeket üzemeltető vállalatban meglévő 40 százalékos részesedését a brit kormány.
George Osborne brit pénzügyminiszter hétfőn bejelentette, hogy a kormány október végéig várja az előzetes vételi ajánlatokat. London a jövő év első negyedének végéig - vagyis még a májusban esedékes parlamenti választások előtt - szeretné lezárni a tranzakciót, abban az esetben, ha megfelelőnek ítélhető ajánlatok érkeznek.
Irányár egyelőre nincs, de a Financial Times című londoni gazdasági napilapnak "az eladási folyamatot ismerő" szakértők azt mondták, hogy a kormány "néhány százmillió font" bevételt remél az ügyletből.
Osborne már tavaly decemberben jelezte, hogy a kormány - amely 2020-ig összesen 20 milliárd font (8 ezer milliárd forint) állami vagyon értékesítését tervezi - kiszállna a Eurostarból.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.